• Droga do psychologa i pedagoga..

    Psycholog szkolny pomoże zrozumieć siebie, opowie o emocjach, wysłucha, pomoże dogadać się w konflikcie
    mgr Agnieszka Zawada

    Godziny pracy psychologa szkolnego:
    poniedziałek 9.40 – 12.20
    wtorek 7.55 – 14.10
    czwartek 10.30 – 15.00
    piątek 9.40 – 12.20

    Drogi uczniu! Psycholog nie ocenia, wysłucha i wspólnie z Tobą odnajduje drogę do rozwiązania problemu. Wszystko co powiesz objęte jest tajemnicą.

    Pedagog szkolny to ktoś, kto wysłucha, zrozumie, doradzi, podpowie, nie ocenia, nie krytykuje, nie wyśmiewa, udzieli pomocy i wsparcia:
    mgr Wioleta Guździoł-Borecka

    Godziny pracy pedagoga szkolnego:

    poniedziałek 8.40-13.20
    wtork 7.55-13.20
    środa 9.40- 13.20
    czwartek 9.40- 13.20
    piątek 7.55- 11.30

    Pedagog specjalny to ktoś kto wesprze, pomoże zrozumieć napotykane trudności, postara się ułatwić pokonywanie barier:
    mgr Paulina Karpowicz

    Godziny pracy pedagoga specjalnego:

    poniedziałek 7.55 – 12.20
    wtorek 7.40 – 15.00
    środa 7.55 – 12.20
    czwartek 7.55 – 12.20
    piątek 7.40 – 13.20

    Terapeuta pedagogiczny to ktoś, kto pomoże w trudnościach szkolnych, przezwyciężyć trudności z czytaniem, pisaniem i ortografią:
    mgr Anna Nowicka

    Godziny pracy pedagoga specjalnego:
    Poniedziałek 7.55 – 15.00
    Wtorek 7.55- 15.00
    Środa 7.55-15.00
    Czwartek 7.55-15.00

    Uczniowie mogą zgłaszać się do pedagoga szkolnego, specjalnego i psychologa, gdy:
    • mają problemy z rówieśnikami,
    • mają problemy rodzinne,
    • nie potrafią porozumieć się z nauczycielem,
    • czują się samotni,
    • myślą, że nikt ich nie rozumie,
    • nie potrafią się uczyć,
    • chcieliby pomagać innym, ale nie wiedza jak,
    • mają ciekawe pomysły, które chcieliby wykorzystać,
    • chcą podzielić się sukcesami i radościami.
    Mogą przyjść z każdą sprawą, z którą sami nie potrafią sobie poradzić.

    Rodzice mogą zwrócić się do pedagoga, gdy:
    • niepokoi ich zachowanie dziecka,
    • chcą porozmawiać o dziecku,
    • chcą poprawić relacje z dzieckiem,
    • potrzebują wsparcia w procesie wychowania,
    • zauważą u dziecka problemy w uczeniu się,
    • znajdują się w trudnej sytuacji materialnej,
    • mają pytania i nie wiedzą do kogo zwrócić się o pomoc.

    Nauczyciele mogą skorzystać z konsultacji w związku z problemami swoich uczniów (szkolnymi lub rodzinnymi).

Comments are closed.
Skip to content